2017. május 13., szombat

Amit érdemes tudni...

Üdvözletem minden idetévedő olvasónak!

Gondoltam, a prológus után kirakok egy kisebb "bemutatkozó" szöveget az oldalról.

Mint ahogyan azt a címből ki lehet találni, a történet a Bosszúállók köré fog épülni. Nem vagyok a híve az olyan fanfictionöknek, amik szinte szóról-szóra egy már meglévő filmhez, történéshez készülnek, azonban ez most számomra kivételt képez, mivel annyira imádom a Marvel Filmes Univerzum által megteremtett világot, hogy képtelen vagyok elszakadni tőle. Sőt, mondhatni, ezúttal inkább csak kiegészítem egy kicsit. Nem tehetek róla, másképp nem jön az ihlet, valamint ez is az imádatom egyfajta kifejezésmódja. :D

Szóval, akit esetleg nem érdekli vagy nem köti le az iromány, azt is megértem, de remélem, azért tetszeni fog az én elképzelésem, az én szemszögem, az én kis fantáziavilágom.

Jó szórakozást kívánok az olvasásához! :)

V.

*üdvözlő tűzijáték*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése